ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

گیشه در هفته‌ای که گذشت | سینمای ایران میزبان ۹۴۴ هزار مخاطب (۲۶ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۴۹۶۶
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
گیشه در هفته‌ای که گذشت | سینمای ایران میزبان ۹۴۴ هزار مخاطب (۲۶ آبان ۱۴۰۲)
سینمای ایران این هفته شاهد صدرنشینی فیلم‌های سینمایی هتل، بچه‌زرنگ، فسیل بود و بیش از ۹۴۴ هزار نفر به تماشای فیلم‌های سینمایی نشستند.

به گزارش شهرآرانیوز، سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۹۴۴ هزار مخاطب بود که توانست ۳ میلیارد و ۸۴۶ میلیون و ۶۴۱، ۰هزار تومان فروش داشته باشد؛ این آمار نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی بسیار خوبی داشته و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینما‌های ایران اکران شد و این هفته میزبان ۴۸۹ هزار مخاطب شد و توانست ۲ میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.

 «بچه زرنگ» یک انیمیشن سینمایی در ژانر ماجراجویی به تهیه کنندگی حامد جعفری است که با فروش ۱۵۴ هزار بلیط به ارزش ۴ میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌های سراسر کشور است که در هفته گذشته با فروش ۹۳ هزار بلیط به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

«گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی است که از ۱۲ مهر ماه روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفته و تا کنون ۴۸ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان فروخته و در رتبه چهارم گیشه قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «عامه پسند» که از ۱۷ آبان ماه روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفت، این هفته با فروش ۲۹ هزار بلیط سینما توانست یک میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان بفروشد و در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->